štvrtok 3. februára 2011

Pozri sa na hviezdy

Pred mesiacom,možno dvoma som premýšlala,aké to je tam hore..Od malička ma známi živili a kŕmili bájkami o nebíčku,kde príde len ten,kto poslúcha.Určite to nehovorili len mne.V presvedčení že svet je krásny,že sme najlepšie a najkrajšie deti,sme si pokojne nažívali bez problémov.Teda ja ani nie,stále som riešila problémy s chlapcami.Veď keď ste taký žiadaný :D

Občas sa pozerám na oblohu.Len tak,nemá to špeciálny dôvod.Jednoducho to chcem.Pomôže to pozdvihnúť,pomôcť,potešiť.Stres,škola,rodina,priatelia,nepriatelia,domáce,hlad.Zaženie všetko.Len tak si cez letnú noc ľahnúť na zem,pozerať na modrú oblohu posiatu miliónmi malých hviezdičiek.Dá sa to málokedy.
Mám divnú náladu,zvláštne chute a klipkajúce oči.






5 komentárov:

  1. Vitám tě na blogspotu. Těším se na nové články. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vítej tu.)
    http://thetasteofmyfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vitaj :-) Ďakujem za komentár :-) veľmi pekný text, sledujem ťa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný článek! :-)
    A asi bych Tě taky tady mezi námi mohla přivítat :-).. Vítej

    OdpovedaťOdstrániť

Potešte ma komentárom;)